En bra lördag helt enkelt...

Hej Hej. Igår var jag i Annikas nya lägenhet. Så kul att hon har flyttat närmre nu :) Hursom helst, det var lite fest fast jag drack bara en päron-loka. Jag och Andreas försöker vara lite nyttiga och har lagt ner det där med att dricka på obestämd framtid. Folk tror att man skämtar när man säger det haha, men jag menar allvar. Det blev iallafall inte långvarigt hemma hos Annika, gick hem vid 23.

 

Dagens planer är att köpa hårfärg, träna och sola kanske? Sedan ska jag hem till Annika så att hon kan färga mitt hår och eventuellt klippa. Sen ska vi laga god mat, fläskfilé med ädelostsås och potatis/rotfrukter i ugn, hur låter det?

 

Jaha det var vad jag hade planerat idag, nu ska jag kolla på Avatar, sååå bra film! Finns det något bättre än att vara inne och kolla på en bra film när det regnar? Aa, kanske att vara ute och äta glass i solskenet tänker ni? men bortsett från det så är det inte dumt alls... ^^

 

Landskapsbild från Avatar. Vackert va?

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0