Festinspiration!

IKEA har en ny kampanj där de har tagit väldigt vackra bilder som ska fungera som inspiration för festen. Visst är det härligt med fester! Speciellt bröllop... känns som IKEA har blivit lite inspirerade av det stundande kungliga bröllopet, tycker ni inte? ^^ Love is in the air!

 

Ett av temana (säger man så?!) är "Skördefest" Härlig medelhavskänsla va?



Nästa tema: Papper och veck, som är min personliga favorit!

Otroligt vackert ljus eller hur?

 

 

Nästa tema, den vackra bröllopsfesten, är inte dum den heller... Fransk romantik




 

Jag gillar verkligen gamla grejer, hur otroligt vackra är till exempel inte de spruckna stenväggarna i bilden ovan? Eller järnsmidet på dörren? :)

 

Ni kan kolla in alla olika festteman här.

 

Puss hej! Nu ska jag laga enchiladas till min älskling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0