Grekisk sallad...

Igår så kom Andreas hem med en present till mig, bara sådär! Jag fick Twilight extended edition och new moon, så jäkla glad jag blev. Jag har verkligen världens bästa pojkvän :) Älskar dig!


Här kan man verkligen snacka om ögongodis x 2! (jag syftar på Edward och Jacob) ^^
Igår så kollade vi på new moon och Andreas tyckte faktiskt att den var bra, hör och häpna :)

Idag så har jag varit i skolan och arbetat med vårt grupparbete. Sen var jag en sväng på stan med Annika, jag skulle bara handla mat men av någon anledning ledde mina ben mig in på indiska och vips, så kom jag ut med en påse i handen. :)

Det blev en söt bricka som jag gått och spannat på ett tag och...


Ett serveringsfat i härligt tukost och servetter.


Idag blev det grekisk sallad eftersom jag ville inviga mitt fat.




Mums!

Nu ska jag fortsätta med vår powerpoint till arbetet. kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0