Måndagsinspiration

Jag går just nu och dagdrömmer om inredning. Här är lite fina bilder från Simplicity. Detta hus är även till salu, fast det ligger i skåne. Fint är det iallafall. Gillar den fräscha känslan men för att jag skulle ha trivits så hade det behövts lite mer personlighet, lite knasiga grejer! Det känns nästan lite för perfekt, fast det kanske är för att det är "flyttstylat" på bilderna :)


Det är sååå fint med såpat golv, jag vill ha!





Gillar de vita snickerierna

Och de stora vackra fönstrerna

Randigt, väldigt snyggt!

Åh så mysigt!


Det var lite måndagsinspiration, nu ska jag hänga lite tvätt. kram hej!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så synd att vi inte sparade det vackre renhornet som satt på väggen hos min mamma i Karlstad. Vi lät det sitta kvar när vi sålde huset.

2010-11-10 @ 17:09:43
URL: http://gunilla64

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0