Tenta och pyssel...

Morgondagen stavas TENTA. I Linguistics. Hoppas att det går bra, håll tummarna för mig allihopa! Nu tänkte jag visa lite bilder från vårt kök, för jag har fått upp en hylla. Vi fick hjälp av Lasse, Andreas mammas man, härrom dagen. Det blev fint och snart så ska jag fylla glassburkarna med julkola och annat julgott. Några Julkökshanddukar fick åtminstonde flytta in på hyllan i väntan på allt annat julpynt. Jag ska göra lite fint till första advent tänkte jag men tomtar och sån dekoration får faktiskt vänta tills veckan före jul.





Jag tror bestämt att jag borde ta och köpa mig en ny kamera, den som jag har nu är ingen bra inomhuskamera.

Kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0