Vacker sekelskiftsvåning...

Igår var jag i Ullared. På det stora gula varuhuset såklart. Jag fick med mig massa fint hem som jag tänkte visa för er, men nu är det för mörkt för att ta kort så det får vänta till imorgon kanske. Man får vara snabb om man ska ta blogg kort denna tid på året, det är ju bara ljust några timmar om dagen. Så länge tänkte jag liva upp detta inlägg med lite fina inspirationsbilder. Så här skulle jag absolut kunna ha hemma, det är verkligen min stil.


Fantastiskt! Detta får mig att längta efter en större lägenhet, så man kan ha en matsal och salong :)
Men större lägenhet betyder också MER att städa så vid närmare eftertanke nöjer jag mig med våran 2:a.


Jättefint, men jag skulle välja ett annat matsalsbord, det jag har faktiskt, som är ett oval pelarbord i vitt.

Nu ska jag antingen plugga, kolla på film eller baka pepparkakshus. Hm...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0