Cookie junkie

Igår fick jag ett litet ryck och bakade massor kakor! Det kan ha något att göra med att jag har fått en jättefint kakfat av mamma som jag ville inviga :) Egentligen är jag ingen "fikamänniska", jag är mer av en "matmänniska", jag skulle välja grillad fläskfile över tårta vilken dag som helst! Men det är ju bra om man har lite i frysen om man får besök av "fikamänniskor" :)



Nu har jag sökt kurser till våren. Har sökt Pedagogik 2, grupprocesser med inriktning mot ledarskap, psykologi 2, litteraturvetenskap, och sociologi 2. Fast jag vet inte riktigt vad jag vill... Just nu vet jag att jag INTE vill plugga men det måste jag ändå för jag har ett seminarium på fredag. Kram hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0