Kvällsblogg...

Jag ska alldeles strax hoppa i säng, är dödstrött, tänkte bara kika in och skriva ett kort inlägg. Idag har jag haft körlektion och varit och storhandlat, sånt tar på krafterna. Sen har jag lagat mat och diskat. Jag wokade lövbiff tillsammans med scharlottenlök, chili och vitlök. Sedan hade jag i gullök, morötter och paprika. Woka det snabbt så att grönsakerna inte blir mjuka och lövbiffen inte seg. På med lite hoisin- sås (som jag köpt i orientaffären) , soya och socker (konstigt? Det blir svingott!) sedan åt vi det i pitabröd tillsammans med bladsallad. Smaskens! Fick fram de asiatiska smakerna bra denna gång. Det krävs lite tränning. :) Bjuder på en lite vårig bild från vårt hem också. :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint hem :) Gillar verkligen stilen! Super snyggt! :)

2011-04-11 @ 09:11:07
URL: http://emmaiallenkelhet.blogg.se/
Postat av: Jess

Vilket fint hem ni ser ut att ha! Väldigt inspirerande bilder :)



Ha en underbar måndag!

2011-04-11 @ 12:21:39
URL: http://fashionjungle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0