Lampfeber

Snart är det helg, underbart :) Imorgon så får jag trevligt besök av min mamma från Dalarna. På kvällen ska vi käka lite mat med min kompis Annika här hemma. Jag får hitta på något gött att laga. Mamma har med sig en takkrona ner som jag ska ha i vardagsrummet var det tänkt... Det är en kristallkrona men kristallerna fattas tyvärr, får kanske köpa glasprismor att hänga på, jag får se, vi har haft den utan prismor sedan jag var liten och mamma lovade mig för länge sen att jag skulle få den... På tal om takkronor så har vi (Andreas och jag)även beställt en till sovrummet... Men tyvärr kommer den inte förrens 10 maj (!), så här ser den ut iallafall.


Fin va? Jag har kollat runt länge och jag tror att denna kommer att bli perfekt, från Ellos.se. Hoppas att den är lika fin i verkligheten...

Så nu behövs bara en lampa till hallen, vi hade en men den slängde jag, haha det var ju inte så smart att göra innan vi ens hade köpt en ny men den var så ful (enligt mig)...Ni vet en sån där billig rislampa från ikea? Den blev alldeles dammig på ovansidan. Stilen förändras ju som allt annat, jag tyckte väl att den var snygg när jag köpte den. Nu undrar jag helt enkelt om ni har några tips på vad jag ska ha för lampa i hallen? Hmm..svårt, och just nu har jag inga idéer. Färgerna i hallen kommer att vara vitt, svart och grått, så något som passar till det? Vilket i och för sig kanske är det mesta? :) Haha


Nu ska jag strax hoppa i säng, det har varit en lång dag idag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0