Nytt till hemmet

Jag har ju inte visat vad jag köpte här om dagen nere på stan :) Det blev bara lite inredning denna gång, var inte alls sugen på kläder. 

Det blev ett "A" till sovrummet, står både för Andreas och Anna :) Och så har jag dekorerat min favoritlykta (som egentligen är en glasburk) med dekorationsägg...




Hemtex fick som vanligt ett besök och där ifrån fick jag med mig tre vita kuddar i fint linnetyg.



Och vad mer då? Hm..Jo! Jag fick ju en jättefin påskpresent av min sambo Andreas. Ett olivträd som jag så gärna har velat ha.


Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag tar död på det som jag brukar med blommor, haha :) Man kan ju inte vara bra på allt ;)




Kommentarer
Postat av: jenny

jag skulle oxå vilja ha ett olivträd:)

2011-04-27 @ 17:27:58
URL: http://jennysdockskåp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0