Poesiträd

Jag blev inspirerad här om dagen att göra ett poesiträd. Jag har ju en stor vas som jag brukar ha påskris och liknande i, det blir så tomt där utan någonting så jag var tvungen att tänka ut något att fylla den med för påskriset åker snart ut. Detta är alltså resultatet av några ark papper, nål och tråd.




Skriv era favorit ord eller citat vet ja! :)

Just nu håller jag på och målar hallen, äntligen har jag kommit igång. Den ska bli vit... Visar när det är klart :) Jag tog en paus från målandet och smaskade lite på kola-pecannöts och björnbärspaj som blev över från igår. Inte dumt alls, dock är jag inte mycket av en "nötmänniska", om det inte är salta nötter vi talar om, så nästa gång har jag nog inte lika mycket nötter i utan mer bär.



Sen sprang jag runt strömmen med Annika, superskönt! Och nu ligger jag och glor på tv i soffan. Det var min dag det. Imorgon ska jag fortsätta och måla... Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0