Sunshine inside

Halloj! Idag vaknade jag av att solen sken in genom sovrumms fönstret och jag tänkte hoppfullt "är det dags för shorts idag kanske?". Det var det inte för när jag hade ätit frukost och gjort mig iordning så hade det hunnit bli mulet, attans! Better luck next time! Men det betyder ju inte att man inte kan strosa runt i shorts inomhus :)

                     
                      


Så här ser jag ut idag i alla fall, shortsen är nya och kommer från bikbok, nu ser man ju dem inte så bra men de är höga i midjan, ljusa och med slitningar, precis som jag vill ha :) Nu tror jag att jag ska ta mig ner till stan för att ta kort till körkortet, det måste ju göras. Ha en trevlig dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0