Silverägg och nya vårskor

Jag har smygstartat med påskpyntet, som vanligt kan jag inte vänta, för det är ju roligast innan högtiden sedan ska pyntet bort snabbt :) Köpte påskris och gula tulpaner, gula ljus (ja ni hör mycket gult), en jättefin skål från indiska, och två silverägg (lite Tine K inspirerat) från indiska igår :) Jag bestämde att jag ska ha gult, svart och vitt i köket under påsken. Silveräggen fick ta plats i vardagsrummet på min lilla bricka.







Här syns min snygga Vouge-tidning också som jag köpte i London, den var så fin så den fick ligga framme som en inspirationsbok.

Jag fick ett par skor av min snälla pojkvän igår, hade gått och klämmt på dessa ursnygga moheda ett tag och nu fick de äntligen följa med hem. Finns på Nilson shoes i massa olika färger för 599 kr.




Kram!




Kommentarer
Postat av: Beata

Du hade helt rätt =)

Så himla fint hem du har!

2011-04-03 @ 14:54:41
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0