Baksugen?

Hello. Allt bra med er där ute i cyberrymden? Här hemma har jag det riktgt bra. Jag har precis bakat empanadas- latinamerikanska piroger. Jag såg det på Sommar med Ernst igår och man kan ju inte låta bli att inspireras av den mannen.. hehe vilken karaktär. De blev jättesmarriga... jag hade en het köttfärsfyllning i mina men man kan ju ta det man tycker om... som kyckling, skinka eller svamp :) Så här blev mina och receptet på degen.



Imorgon så ska jag och min vän Annika ha en liten tjejfest med Safaritema. Vad är det tänker ni kanske?  Det blir lite plockmat och drinkar och dresscoden är Safari, det är lite fri tolkning på den :) Det kommer nog bli roligt. Ha en bra helg! Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0