Safari by night

Här kommer lite bilder från gårdagen och Safarifesten som jag och min vän hade. Det var trevligt men det gick alldeles för fort, som vanligt, och sen var det dags för utgång. Vi gick till ett ställe i Norrköping som heter Puls och för att sammanfatta det hela kan jag bara säga "usch så tråkigt!". Dit går jag aldrig mer... Någonsin..punkt. Man brukar ju alltid ha roligast hemma, så varför gå ut?



Jag kände mig väldigt "Safari" i min leopardtopp, vita shorts och afrikanska smycken. Vi hade även ordnat med lite plockmat, dadlar i bacon, parmaskinka med chevré, frukt, bröd och dipp... Och sen en fördrink så klart. Den fick jag tyvärr inget kort på för den slank ner fort ;) En apple-moijito skulle väl man kunna kalla den för, jag hade mynta, lime, fruktsoda, apple bacardi och limedrinkmix i och smarrig blev den.
 
Idag blir det en slappardag, med soffhäng, film och lite skräpmat på det! Passande nog så regnar det även... Kram!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för en mycket trevlig kväll! Hoppas du har en skön slappardag idag =) Kram

2011-08-07 @ 18:29:36
URL: http://inspiredbylilja.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0