Då och nu...

Detta är det tredje året som jag och andreas har gran, mysigt! Förra året var temat guld och silver och lite glammigt men i år har jag kört på silver och vit i det lite vintriga temat. Inte så jättestor skillnad men ändå, kul att variera sig lite... Jag älskar verkligen julgranspynt och har bestämt mig för att börja samla på det, i år köpte jag några fina från åhlens och nästa år får jag köpa några till... de kostar ju mellan 49 och 69 kr styck! Dyrt om man ska ha många. Jag rotade fram några bilder från förra året och så här såg det ut julen 2010 och denna jul.



Nya lampor och stjärnor i fönstrena, nya kuddar, annan duk och lite andra dekorationer men annars sig likt...tycker att det är så mycket finare i år :) Granen är en anningen mindre också men fortfarande stor som jag gillar.

Jag älskar stora pampiga granar som de har i sagor, som granen i nötknäpparen tillexempel, såg den nya filmen "the nutcracker" (2010) och jag tyckte den var jättebra, se den tillsammans med era barn eller själva :) Det är filmer som denna som man ska fylla julen med... eller "Grinchen", "Peter pan","Hook", "En julsaga" eller "Mupparnas jul", älskar dem alla!


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0