Jul i köket!

Hejsan, nu närmar julen sig med stormsteg och alla julbestyr ska fixas. Men för min del så är det inte så mycket kvar för alla paket är inhandlade och inslagna och ligger just nu under vår gran i inväntan på att följa med i min väska upp till Dalarna på torsdag. Andreas jobbar så det finns ingen anledning att vara hemma, jag drar till Rättvik för att fira jul hos min syster och hälsa på mamma och pappa. Det blir nog riktigt mysig och det finns nog mer snö än här i Norrköping. Här är ett litet kollage som jag plockat ihop med bilder från vårt kök, i år och förra året, håll till godo! ;)

Pepparkakshuset är från förra året men julklapparna från i år ;) Körde främst på den lite gamla stilen med fina ettiketer som jag hittat på lagerhaus.


Polkagrisar sätter verkligen julstämningen, fast jag gillar inte att äta dem något vidare hehe.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0