Lördag i huvudstaden

Hejsan! I lördags så var jag uppe i Stockholm över dagen för att träffa mina systrar. Det är inte så ofta vi träffas eftersom en bor i Köpenhamn, en i Rättvik, en i stockholm och så jag då i Norrköping. Det var jätteskojigt och vi träffade till och med vår kusin också en snabbis. Det blev bland annat ett besök på östasiatiska museet. Sen var ju tanken att vi skulle julshoppa lite men det var ju omöjligt, såå mycket folk att man fick panik. Här kommer lite bilder från dagen.



Jag och min syster Lotta käkade japansk misosoppa på museet och på väg från skeppsholmen in till city igen gick vi igenom en urmysig julmarknad, munkarna såg så goa ut men det blev inget köp för då var jag ju mätt ;) Förresten har ni smakat sånna där karameliserande äpplen som syns på bilden? Är de goda? Jag har aldrig vågat prova, rädd för sockerchock!


Här är mina fina systrar! Lotta, Susanne och Katarina.


från vänster: Katarina, Lotta, Susanne, Jag (minst fast längst, hihi), Ullrika (vår kusin).


Och tillsist, en glimt av NK:s julskyltning :) Den är ju alltid speciell.


Hoppas att ni har haft en trevlig helg! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0