Ett steg närmare...

Idag mina kära bloggisar har jag kört halkan, tjoho! Ett steg närmare körkortet :) Jag var inte feg inte, för jag tänkte "hur ofta får man en chans som denna?" så jag gasade på och sladdade som tusan. Det gick skitbra, inga nedkörda koner och jag lyckades fånga upp bilen bra. Jag tjöt av skratt när vi snurrade runt runt :) Nu behöver jag inte åka till liseberg, haha. 
 
En annan sak som är roligt är att det inte är så lång tid kvar tills Andreas och jag åker till London. Vad skojigt det ska bli. Vi åker lördag-onsdag. Denna månaden så får jag hålla lite i pengarna så att vi har råd att göra roliga grejer i London. Jag som är sååå shoppingsugen. Min kompis Annika tipsade om att OPI nagellack är billigare där, så det ska jag nog köpa för jag har ju alltid nagellack och OPI är ju så bra.


Jag älskar den nedre raden, snyggt med guld, brons och orange till en schysst sölbränna.

Nu är det Sveriges mästerkock och det tänkte jag se. Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0