Fyra favoriter...

Åh så seg jag är i kroppen! Jag har nämligen kört 45 minuter Afro Dance idag och jag måste nog säga att det är den fysiskt jobbigaste tränningsformen, stora rörelser och högt tempo. Men det kan nog också vara så att det är den roligaste också. Imorgon står zumba på schemat, och innan dess grupparbete med vår sista inlämningsuppgift för denna delkurs. Nu ska jag hänga upp tvätt och sedan bums i säng! När jag inte pluggar eller är på körskolan så sover jag...helt sjukt mycket måste jag nog medge, är liksom alltid trött, vet ni vad jag menar? Sen kan det ju också vara så att jag bara älskar att sova, för jag drömmer jämt så roligt, som att jag är ute och reser i sömnen haha. Sen är det ju också väldigt underhållande för min sambo Andreas, för tydligen så pratar jag i sömnen varje natt. Men nog om det....

Jag tänkte dela med mig av ett litet kollage över saker i lägenheten som jag gillar extra mycket... jag har snöat in lite på kollage nu som ni kanske har märkt, haha, hoppas att ni står ut med mig. :)




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0