Vintage

Hejsan! Trevlig fredag på er alla, gud vad veckan har gått fort! Vad har hänt då? Nja, inte mycket, har mest pluggat, pluggat och pluggat. Vi hade nämligen tenta igår... Den gick bra så det känns skönt. Nu ska jag nog sova middag en timme (gick upp så tidigt imorse för körlektion) och sen kanske ta mig ner till myrorna en sväng, såg en fin ljusstake där igår...Ångrar att jag inte köpte den. Hoppas att den är kvar :) Tänkte bjuda på några gamla bilder som har fått nytt liv via photoshop. Älskar gamla bilder...


Från i sommras...


Jag som fyrtiotalsdonna, minus en piercing kanske? Inte så tidsenligt men bortsett från det... Denna bild tog Jag och Annika till vårt projekt i trean i gymnasiet så den har några år på nacken...

Förresetn, en tråkig nyhet, min dator har blivit infekterad, attans... Andreas jobbar med den förfullt men det ser mörkt ut... Men jag måste ju ha en till skolan så jag får väl köpa en ny... Aja...hade gött!





Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad snyggt det blev med bilderna! Har letat på photoshop, men fattar inte hur du hittar. Ger snart upp......eller så slår jag dig en pling! Om 9 dagar går min trial ut. Har googlat och en hel version kostar uppåt 10´. Svindyrt ju!



Hoppas datorn repar sig, inte kul utgift att behöva köpa en ny...... :(



Kram!

2011-02-19 @ 17:34:18
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0