Bedroom-moodboard

Idag har jag varit på uppropet i pedagogik 2, sen tog jag en sallad på stan med Annika. Nu ska jag iväg och träna och imorgon har jag körlektion. Tyvärr krockar den med min föreläsning så jag missar lite plugg, skit också... att de ska hålla på att ändra scheman hit och dit precis som vi inte har något annat för oss. Irriterande! Minst sagt...

Där fick ni en liten kort och koncist uppdatering. Är det något jag har glömmt? Hmm.. ja, förresten, jag och Annika var ju ute och tog några drinkar i lördags, helt spontant sådär :) Det var trevligt, först satt vi på manesa och käka lite sen gick vi till deli för att sen dra sig hem åt. Inget vidare drag på det stället men det var trevligt ändå.

Från en sak till en annan, jag är så sugen på att göra om i sovrummet nu, har ju tänkt på det ett tag men det har ju varit jul och så. Jag har gjort en moodboard iallafall så att jag vet vad jag är ute efter... Här är några utvalda bilder som jag tycker summerar allt ganska bra :)


Älskar fåtöljen, och sängen skulle jag nog kunna döda för! Den kostar säkert multum, jag har för dyrsmak för en studentsplånbok *suck*. Men allt annat är ju uppnåbart, bilden i mitten är där för att det är så jag vill ha väggarna. Kuddarna tänkte jag beställa ganska snart, de är ju billiga men fåtöljen får vänta, för den kostar 6000. Antingen så får jag spara eller så kanske jag kan hitta något liknande för en billigare peng. För det är ju sjukt mycket pengar för en fåtölj.

Kan inte nån komma hem och tapetsera hos mig, jag är villig att betala och sen kan jag slänga in en middag på köpet också? och en massage? Och livslång tacksamhet? ;)

Nä nu ska jag väl slänga ihop något ätbart till mig och min bättre hälf. Kram hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0