Rosa roser

Jag har möblerat om lite, till grannarna våningen under och min killes stora missnöje... för jag måste ju ha hans hjälp att flytta de tunga grejerna. Eller åtminstånde så trodde jag det, tills jag kom på att det går bra att dra dem på handukar. Snyggt blev det iallafall. Jag bytte efter många om och men bara plats på två saker, den stora byrån fick ta plats i vardagsrummet och den lilla fick flytta in i sovrummet, mycket mer harmoniskt.



Min fina turkosa klocka som jag hittade på loppis för en 50-lapp i sommras, den fungerade då men den tickade något så förban**(!) så att jag var tvungen att tysta den för gott :) Det är ju rent av omöjligt att sova med tick...tick...tick... i bakgrunden.




Det blev väl bra va? Jag visar vardagsrummet när jag har städat hihi :)

Hör ni, tänk vad snyggt det skulle vara med randigt här inne! Vitt och beige randigt. Får ta och leta upp någon snygg tapet, för måla randigt, det gör jag bara inte...

Kram hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0