Ut med det gamla, in med det nya!

Nu är allt julpynt och julstakar definitivt borta, skönt. Granen, den rykte för längesen... Nu vill man ju har vår!

English 1 är avslutad nu, det känns underbart. Pedagogik 2 börjar den 24 januari, tills dess ska jag jobba med min uppsats i Konflikthantering och med mitt körkort. Nu har jag massor av motivation och jag ska till körskolan idag och boka upp lektioner :) Hoppas, hoppas, hoppas att jag har körkort till sommaren! Jag SKA ha det :)

I sommar, v. 27 tror jag bestämt, ska jag och Andreas till Rättvik, vi har bokat stuga nu, mysigt. Då vill jag ju ha körkort så att jag kan dra med Andreas på diverse loppisar. :)

I mitt kök så är det just nu lite vårigt :)






Åh vad jag älskar tulpaner till våren :)

Nu ska jag snart iväg och träna, kram hej!


Kommentarer
Postat av: lotta

Tja! har du kollat in min blogg än???? blogg.se funkade inte häromdan så jag sket i det. blev så irriterad att jag tog en annan. ska försöka lära mig lägga in några bilder udner rubriken så som du gjort. när jag försökte blev det bara en gigantisk bild. vet inte hur jag ska göra. sen vill jag ha nåt snyggt typsnitt i rubriken o inte de som är standard, men vet inte var jag ska hitta det. tips? vet inte heller hur jag får min blogg högre upp på google. nu ska jag in o göra ett till inlägg tror jag. :) kram!

2011-01-16 @ 20:23:10
URL: http://http://enteskedvardag.blogspot.com/
Postat av: Bella

Det ser ut som ett litet mysigt cafe som man skulle kunna hänga hela dagen i :) Hur fint som helst!!!

2011-01-18 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0