Mad men inspirerad!

Jag har fastnat för Mad men, ca. 2 år efter alla andra men ändå :) Det är inte en sån serie som jag skulle ha valt självmant eftersom jag inte är ett stort fan av office-serier men nu har jag sett ett par ansnitt och den är faktiskt sevärd :) Att den utspelar sig under tidigt 60-tal gör allt. Fantastiska kläder och fördomar som vi idag kan skratta åt. Kan vi inte bestämma att alla män ska ha kostym och alla kvinnor klänning? Fast man får ha mjukis också, när man är hemma och slappar ;) Man blir ju helt förförd av alla väl manikyrerade händer och tjusiga klänningar i denna serie. Sedan blir man ju också väldigt sugen på att bli rödtott á la Joan.... Men det skulle nog inte uppskattas här hemma, så skit i den tanken. Sen trivs jag väldigt bra i mörkt också och det är Andreas favorit färg på mig :)



Så snygg hon är!

Hittade några gobitar på h&m som jag verkligen vill ha till sommaren men det är ju ingen idé att beställa nu, det är alldeles för långt kvar...

Här är lite grejer som jag hittade, ursötta skor :) Dessutom diggar jag bikinin skarpt! I år ser jag faktiskt fram emot att prova och köpa bikini med tanke på att jag har gått ner 10 kg, det känns roligt för en gångs skull och jag är stolt över min kropp :) Den här veckan har jag legat i och tränat fyra dagar i rad, fast sen har ju i och för sig ätit godis två av de dagarna, hihi.

Imorgon har jag min första körlektion, spännande... Nu ska jag hopa i kojs, kram hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0