Holidaymemories...

Åh vad jag längtar efter sommaren...även om jag vet att det är lååångt kvar. Vi ska, precis som förra sommaren, till Dalarna. Men i år har jag förhoppningsvis körkort och kanske bil också? Då ska jag släpa runt Andreas på otaliga loppisar, älskar att fyndleta! Och så antar jag att det blir lite sol & bad också... är dock lite för rastlös för att ligga på stranden hela dagen. Men först och främst så vill jag ju umgås med min familj :) Jag har både mor, far och syster i Rättvik.

Här är lite bilder från förra året. Jag blir så glad när jag ser dem.




I år ska jag vara ännu brunare, mer fräknar och mörkare hår. Jag tycker att det är snyggt till grå/blå ögon. Men jag går emot naturen eftersom jag egentligen är bleeek och blond.


Den fina långgrunda standen, för långgrund! Man bara går och går...

Det var en liten trip down memory lane, Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0