Sena sommarkvällar...

Nu har jag mycket att berätta... Först och främst i förrgår kväll så grillade vi på gården och sen var jag på trädgår'n och tog en drink med Andreas syster Emma och hennes vän. Mycket trevligt...



Tyvärr så blev det inte mycket utan "outfit" bild pga mörkret....

'
Men kolla vad coolt att nattmalen blivit helt vit på bild! Ser nästan ut som om jag klippt dit den :)

Igår kväll så passade jag och Andreas på att gå på bio. Vi såg Baksmällan 2, den var skojig, om man gillar helknäpp humor, vilket vi gör :) Men kanske inget mästerverk av film om ni förstår vad jag menar. På dagen hjälpte jag en kompis, Tessan, att starta upp en blogg, fixade designen och så (på hennes önskan såklart) för det tycker jag är kul. Den blev jättefin. Gå gärna in och kolla... Här! Söta Tessan ska skriva om klockor och smycken och allt annat som kan inspirera.

Så ni förstår, jag har haft fullt upp med att njuta av livet. Idag avslutades även den sista delkursen i pedagogik 2, så nu är det kandidatuppsats som gäller till hösten. Men först- hela sommaren med massa grillkvällar, sol & bad och jobb.

Kram hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0