Trevlig midsommarafton!

Vill önska er alla en härlig midsommarafton, hoppas att ni slipper regn där ni är. Vi ska snart ut till Andreas mamma och grilla.

Jag har känt att mitt hår har varit så jäkla trist på sista tiden så här om dagen så blev storhandling på "Hårvårdsbaren".


Shampoo, färgcremé/inpackning och hårolja. Mitt hår är så torrt så oljan var verkligen perfekt, som silkesdroppar fast bättre! Vilken skillnad det blev på håret. Kérastase paris är verkligen super bra, det kan jag rekomendera, speciellt om du har naturligt lockigt och torrt hår.

Så här ser jag ut midsommarafton till ära.




Med orkidé i håret :)



Kram!



Kommentarer
Postat av: Izabell

Jättefint!! :-)



Ha en trevlig midsommar!



Kram Izabell

2011-06-24 @ 18:26:18
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0