Midsommarfest

Här kommer ett bildregn från Midsommarafton hos svärmor. Nu är jag otroligt trött och ska strax gå och lägga mig. Idag har jag agerat chafför men det gör inget för jag ska ändå jobba imorgon.




Klänning Lindex, skor Moheda och kavaj secondhand.









Mmm...grillat, finns det något som slår det? Grillad fläskfilé skulle nog få bli min sista måltid, om man skulle få välja... Och hemmagjord blåbärspaj med vaniljsås... Då skulle jag dö lycklig :)

Vad har ni ätit på midsommar? Det traditionella, sill och potatis? Eller något mer ovanligt?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Popkungen

Två år sedan vår älskade Michael Jackson gick bort! Kom och hylla! ♥

2011-06-25 @ 19:28:36
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0