Söderköping

Igår var en himla härlig dag. Jag och min älskling åkte till Söderköping och strossade runt, käkade vad som kan vara världens godaste glass och grillade hos hans moster på kvällen, mysigt.






Så här såg jag ut igår... fråga mig inte varför jag står som en ostbåge, hehe.


Söderköping är verkligen en supermysig stad, här kan jag tänka mig att bo om man hittar något fint hus, men jag är ganska så kräsen :)

Nu känns det i alla fall som om sommaren verkligen är här :) Nu är det inte så långt kvar till semestern.


Kommentarer
Postat av: jenny

åh, söderköping är otroligt fint på sommaren. har varit där två gånger när jag var yngre. glasstället som heter smultronstället eller något liknande har ju jättegod glass

2011-06-05 @ 21:28:22
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/
Postat av: Lotta

Mja......smultronstället håller hög klass, men inget går upp emot Rättviks glass. Märker att glassprovning måste stå på att-göra-listan i sommar!!! :)

Kram!

2011-06-06 @ 20:37:06
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0