Lite vardag...

Hejsan, idag har jag hunnit med mycket. Jag har varit på körskolan, tränat & solat, och tvättat. Sen har jag lagat mat också, fast det kanske inte är sådär jättespeciellt eftersom det gör man ju varje dag haha. Idag blev det iallafall lite hederlig svensk husmans kost, som jag generellt inte tycker om så mycket, men biffar med hemmagjord gräddsås och rårörda lingon, det är underbart.


Mums! :)




Jag var på myrorna härrom dagen och fick bland annat två ljusstakar med mig hem, 30 kr st. Det är de små..
Sen har jag även köpt lite andra grejer... som jag visar imorgon? :)

Kram Hej!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Aj aj. Tallriksmodellen innebär mer grönt än så sis. Jag hoppas du hade en sidesalad utanför bild. ;)

2011-03-02 @ 23:31:30
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0