While in London...

Nu har jag börjat en ny kurs i Ledarskap, verkar jätteintressant och kan förhoppningsvis hjälpa mig att bli en bra chef någon dag ;) Annars är det mycket förbredelser inför London-resan just nu. Det är mycket som ska fixas, pass är fixat, eller rättare sagt, Andreas har fixat och jag hade redan, men jag har kollat med brittiska ambasaden att det är giltigt. Sen har vi gjort en liten to-do list i huvudet över saker som man eventuellt kan checka in när vi är i London.

Som t.ex:
*Ett besök på British Museum (Männsklighetens historia, såsom mumier, the rosetta stone m.m)

*Kolla in National Gallery (massa kända konstverk av da vinci, botticelli m.fl)

*Besöka Natrual History Museum (dinosaurier och sånt) Gillar ju att gå på museum alltså :)

* Köpa mat och sätta oss i parken utanför hotellet (Hyde Park)

*Strossa runt på massa mysiga gator och göra precis det som faller in

*Supa oss fulla på en riktig Engelsk pub, gärna med ett namn som "the old king's head" hhaha :)

* Shoppa lite kanske...i de fina varuhusen som Harrolds ;)

*Kolla in diverse marknader

*Gå på musikal i West End

Som ni ser så har vi några idéer men vi tar det lite som det kommer, ingen idé att överplannera för så ser ju min vardag ut just nu och det är ju det jag flyr från!

Härom dagen gjorde jag gooda piroger, mums!


Ska börja laga mer mat, mycket godare och billigare i längden. :)

Förresten, är så stolt över min syster som åkte 9 mil i söndags (Vasaloppet, öppet spår) och på en bra tid dessutom. Kolla in hennes blogg här.

Nej nu ska jag kolla på tv, kram hej!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Verkar som du har läget under kontroll. Ni kommer att få det toppen på andra sidan vattnet! ;)

Vad gullig du är som är stolt över lilla mig. Fast, det är jag mä! kram kram.

2011-03-02 @ 21:17:22
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0