Spegel spegel på väggen där...

Nu är jag klar med hemtentan, puh! Vilken pärs. Ska åka och lämna in den imorgon, sen körlektion och lite senare jobb. Fullt upp! Jag har köpt färg till hallen nu, vit ska det bli. Vit, svart, grått och beiget, tråkigt tycker vissa, snyggt tycker jag! Man kan göra dt det roligt med matrial och former istället. :) Vilket för oss in på ämnet, jag har köpt en ny spegel till hallen som kommer att bli såå snygg mot det vita. Det är svartmålat trä, Ikea har en liknande men det är plast vilket inte är min melodi. Om ni gillar den så finns den på rusta för 299 kr.





Jag skulle önska att jag hade en sån här hall....

Vill ha! En vacker dag kanske... Spegeldörrarna har vi ju och snart även en vit hall, men detta ljusinsläpp och det fantastiska golvet! Underbart! Jag skulle nog kunna ge min lilltå för denna hall, eller kanske någon annans lilltå? Kom att tänka på att det skulle se lustigt i sandaler och ångrade mig.. haha :)

Ha det gött, kram!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Men du har ju nästan en sån fin hall. Iallafall snart!!! själv är min hall hälften klar hälften byggarbetsplats. Håller tummarna för att golvet blir klart i sommar. kram! ♥



Ps: kom ihåg att skriva var du hittat bilden, så du inte får skit av nån.

2011-03-30 @ 21:55:18
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0