Vårförhoppningar...

Halloj! Idag har jag varit på stan med Annika och fyndat, ett par jeansshorts, två par tröjor och ett kakfat fick jag bland annat med mig hem. Jag shoppade ju även i London (såklart) och det har jag inte visat än, har glömt att ta kort men jag får köra ett bild regn med nyshoppat imorgon :) Under tiden så drömmer jag mig tillbaka till London :) Men nu verkar det faktiskt som om våren kommer till Sverige också, hoppas!






Ett hus i London som jag tyckte var ascoolt men som Andreas tyckte var jättefult, haha




Ikväll ska jag nog hem till Annika för att äta äkta vietnamesiskt :) Man har ett grillbord och så grillar man kyckling och något kött (t.ex fläskfilé) tillsammans med grönsaker som lök och champinjoner. Till det har man glasnudlar och goda vietnamesiska såser. Sen lägger man allt i en risplatta (tänk dig som tacos) och så dippar man i såserna, gött! Åt det för första gången här om dagen med Annika och Mary, som kommer från vietnam, så hon är expert ;)

Eftersom det tar lite tid att käka så kan man sitta och prata och ha trevligt :) Kram kram!



Kommentarer
Postat av: Katarina

Instämmer i att huset är ascool ;)

Kram kram, å du...käka lite vietnamesiskt för mig med, det lät gott!

2011-03-26 @ 10:19:11
URL: http://enstrimmasolsken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0