Bra saker kommer i två...

 Idag har jag varit på universitetet sen tagit en promenad och solat. Nu verkar det som om det härliga vädret är påväg tillbaka, hoppas,hoppas! Imorgon ska det i alla fall grillas, jag har redan lagt köttet i marinad så det lär ju vara väl marinerat.Här kommer lite mer bilder från i lördags, jag har inte haft tid att lägga ut dem.


Mmm...tacos med gott sällskap!

Nedan: två klänningar som jag beställt från H&M, den ljusblå ska jag ha på min brors bröllop i sommar och den korallrosa klänningen tänkte jag att jag kunde ha på nått annat bröllop (den kostade bara 200kr!) så se till att gifta er nu och bjud mig! :)

Den är så fin på, längtar tills jag får bära den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0