Hallen

Här kommer lite bilder som jag knäppte i vår hall här om dagen...


Har ni en tråkigvägg så är en väggdekoration ett lätt sätt att förändra. Den som jag har kommer från Clas Ohlson och kostade 89 kr om jag ej minns fel. Ett billigt sätt att förändra en helvägg!

Färgern som jag har valt i hallen är som ni ser svart, vitt och brunt för jag anser att eftersom hallen leder in till alla rum så ska den vara neutral och passa ihop med allt. Den svartvita mattan kommer från hemtex och ger hallen lite attityd om du frågar mig. De vertikala ränderna hjälper även till att bredda hallen och stoppar rusande energi. Tänk er tillexempel om man tog bort mattan och stolen? Då skulle det inte alls kännas hemtrevligt utan bara kallt och tråkigt.


Under spegeln så vill jag ha en skänk som är hög men som inte är så djup, ungefär i denna stilen.... fast helst svart :)


Denna är från ellos.se och kostar 1199 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0