Höstfint i köket

Eftersom jag har legat lite på latsidan med inläggen på sista tiden så kommer här mitt andra inlägg idag ;)
Jag ska skärpa mig, jag lovar :)

Idag har min pappa och hans sambo varit här och fikat, jättemysigt! Det bjöds på ananaspaj efter svärmors recept och jag fick minsann både blommor och en lyxig olivolja. Eller det var såklart till både Andreas och mig... Andreas var noga med att poängtera att halva olivoljan var hans ;) Haha, jag vet inte om han har några storslagna planer för sin halvliter olivolja men roligt var det ialla fall.



Vacka höstfärger! Att lök kan vara så vacker, det är konstigt...




Kommentarer
Postat av: Izabell

Vilket härligt och höstigt inlägg! <3

2011-10-09 @ 11:54:51
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0