Naturkänsla inne...

Börjar med att säga att jag har varit iväg ett tag hos min familj som bor uppåt landet, det vill säga i Järvsö och Rättvik. Så det har blivit en liten miniturné i Sverige och gud vilket vackert land vi bor i! Så mycket som finns att se och upptäcka. I vissa delar av landet ligger det redan snö men här i Norrköping så har träden fullt upp med att byta från sommar till höstskrud. Så här på hösten gillar man ju att gosa ner sig i soffan med mysiga kuddar och plädar, eller hur?

Här är lite höstnytt som fått flytta in, eller egentligen så är det lite vinterbetonat men jag är ute i god tid helt enkelt ;)


På bilderna ser ni en drömfångare som jag köpte när jag var i Ljusdal, en vit korg från Åhlens, Isbjörnskudde från Åhlens och en pälskudde från hemtex. Jag gillar verkligen naturkänsla i inredning och det är det som jag har försökt skapa här.

Hoppas allt är bra med er? Idag firar jag och min älskling förlovning och 4 års dag. För att fira ska vi gå och se jägarna 2 på bio, har ni sett den? Hoppas att den lever upp till mina förväntningar...


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0