Rockfest!

Igår var det rockfest hemma hos min vän Tessan och hennes sambo. Kvällen var dedikerad till Metallica och förfesten började med att vi kollade på "The big 4" konserten från ullevi i sommras. Sedan bjöds det på lite mat och rockiga tillbehör som ölkorv och chips :) Det var en riktigt trevlig kväll som avslutades med korv med bröd i Tessans kök och sedan tog jag taxi hem vid 2-tiden. Kul med tema-fester om ni frågar mig!

Jag var tuff så in i tusan med höga svarta stövlar, sotade ögon och fejk tattoos. Alltså "gnuggisar", hehe.... Är man inte tuff på riktigt kan man ju fejka det för en kväll. :)




Hoppas att ni har en bra söndag, jag ska bara slappa!


Kommentarer
Postat av: Izabell

Metallica det bra grejer det!:-)

2011-10-20 @ 21:43:38
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0