Tips för er som ska till Ullared i höst/vinter

Hejsan! Idag är jag pojkvänsfri och det känns tråkigt, han är nämligen på planeringsdag med jobbet, vilket innebär att jag får ligga i soffan ensam ikväll. Bättre blir det ju inte utav att jag har utlyst ett godisförbud för mig själv...Attans, det hade ju suttit perfekt med lite godis nu framför tv. Jag har dock haft besök idag av några vänner, det är ju alltid trevligt.

Nu är det inte alls långt kvar tills jag åker till Ullared, eller rättare sagt Gekås. Den tjugofemte åker jag och jag ser fram emot det som tusan. Det känns lite som julafton även om jag får betala för mina "julklappar" själv, hehe. Jag tänker hålla det på en rimlig nivå dock och inte go bananas på heminredningsavdelningen som jag gjorde för två år sen, hehe. Nej, denna gång ska jag köpa julklappar och lite nödvändiga köksgrejer och sängkläder.

Visste ni att Ullared har en blogg? Här är ett collage med mina favoriter från ullared just nu, dock skriver de inte ut priser. Bilder lånade från ullaredsbloggen.  

                                
Ovan ifrån;

*Snygg modern lampa med vad som ser ut att vara vitt garn, hoppas det i allafall :) Stickat är ju en het trend inom inredning just nu.

*Snygga svarta och vita fotoramar kommer jag nog investera i när jag är på Gekås eftersom jag har tänkt att låta min lilla fotovägg bli en stoor fotovägg.

*Snygg JUL-ljustake som jag kommer lägga vantarna på om de finns kvar.

*Plåtburkar med vintage-tomtetryck som passar perfekt att lägga hemmagjort julgodis i och ge bort i present!

*Ekologiska och miljövänliga sminkborstar, snygg med gott samvete helt enkelt. Det skulle ialla fall jag vilja ha i julklapp,

* Snygg stickad tröja och väska! Får se om det blir några klädköp när jag är där, är ju främst ute efter inredning men man vet aldrig ;)

Föresten, jag har en fråga, är det någon av mina läsare som bor i närheten av Ullared och i så fall, tröttnar ni på det eller är ni där flera gånger i månaden för att göra kap? :)


Hoppas att ni har en bra helg och att Ullared sponsrar mig nu när jag har tipsat så bra ;) Hehe. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0