Vinterkänsla med älghorn

Hejsan! Har er helg varit bra? Det har min, i lördags så var vi ute hos svärmor och åt tacos, mysigt! Med mig hem fick jag ett älghorn som hittades i deras garage. Det har jag velat ha länge och det passar perfekt nu under den mörka årstiden. Jag har även fått hem ett nytillskott till min kuddfamilj. Kommer ni ihåg min isbjörnskudde? Nu har han fått en kompis, en ren (eller är det kanske en hjort?, hur som helst så har renen Einar fått flytta in i min kökssoffa. Runt jul blir jag helt galen i den vintriga känslan med fårfällsplädar och renmotiv, hehe.



Imorgon bär det av till det stora varuhuset i ullared, då hoppas jag bland annat på att hitta vita, grå och silvriga julsaker för jag har bestämt mig för den svala vintriga känslan i granen i år, förra året var det guld som gällde. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0