Sista sommardagen?

Här kommer några bilder på hur jag såg ut i lördags på Andreas familjs släktträff, det var en riktig somrig dag. Klänningen kommer från Monki och är en klar favorit i garderoben.  Jag tänker av någon konstig anledning på Lilla My när jag ser den, ni vet från Mumin? hehe. Hursom helst skorna är från Vagabond och kommer användas flitigt framöver tillsammans med stumpbyxor i varierande färgen. De som jag har på mig här kommer från H&M och är lite festliga tycker jag, inget jag skulle dra på mig till vardags... då blir det stickat istället :)








Och den sista bilden tycker jag är så rolig, det ser ut som om jag ska lyfta från marken vilken sekund som helst :)




Kommentarer
Postat av: rita

vad fin du är gillar din outfit så mycket :)

2011-09-13 @ 23:17:18
Postat av: Rita

Vad fin du är gillar din outsfit :)

2011-09-13 @ 23:19:12
Postat av: Rita

Vad fin du är gillar din outfit :)

2011-09-13 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0