Hallen....

Hejsan! Igår stod jag på loppis med min svägerska, skönt att bli av med lite grejer som inte längre passar hos oss men som förhoppningsvis pryder sina nya hem väl. Pengarna som jag fick in från loppisen ska troligtvis gå till färg till väggarna, yes som jag har längtat att måla om sovrummet. Jag tänker mig en ganska mörk grå färg som för tankarna till granit. Den ska vara matt och inte reflektera ljus, får ta en sväng till färghandlarn och se vad de kan sno ihop åt mig.

Äntligen börjar det bli lite ljust om dagarna så att man kan ta skapliga kort igen :) Knäppte några bilder från vår hall här om dagen.


Skapligt ny hallmatta från H&M, samt ny fågel från Indiska, gillar den så mycket...köpte den på rean för ca 35 kr, inte illa. Tänk er vad fint det skulle vara med vitt trägolv, åh... vill, vill, VILL. Men så är det ju en hyresrätt, attans!

Hoppas att ni får en trevlig söndag! Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Hugos mamma

Helt underbar stil du har!:)

Älskar den orientaliska mattan, vart har du köpt den?

2012-03-14 @ 12:56:24
URL: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0