Livingrooms

Idag tänkte jag bjuda på lite vardagsrums inspiration. Alla bilder är lånade från Alvhem mäkleri & Interiör.

Jag har valt de bilder som jag finner mest tilltalande, de är lite olika stilar men ljusheten har de gemensamt, det ligger ju lite i tiden nu, minst sagt.

 
Mina absoluta favoriter och de bilder som jag tycker speglar min stil bäst är bild ett och två. Jag älskar sekelskift, svart och vit, lyxiga detaljer såsom takkroner...de påminner liksom om svunna tider... mot råa detaljer som betongbordet på bilden, ursnyggt! Det som jag hade gjort annorlunda är att jag hade valt en annan kulör i vardagsrummet, kanske ljust ljust grå eller ljusmullvad, någon jordnära färg men fortfarande ljus och fräsch... och andra fåtöljer, för de ser inte så bekväma ut, och det är ju minst lika viktigt som utseendet. Sen hade jag kanske lagt till lite fler detaljer såsom någon marrokansk sittpuff och någon snygg kudde från By nord i en av fåtöljerna. Annars är det en fullträff enligt mig. Vilken stil gillar du bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0