Nytt i vardagsrummet

Jag har lite nya grejer här hemma som jag tänkte visa, mycket nöjd faktiskt. Hade presentkort på HM men då jag inte hittade några kläder så blev det lite saker från HM HOME. Här är det som är nytt i vardagsrummet, ny duk som jag velat ha länge men nu var den på rea och ny kuddfordral och kudde i soffan (den vita med silvrigt mönster).  Måste köpa nya batterier till min kamera, just nu använder jag iphonen till allt men det blir inte så snygga bilder ;) Hoppas att det är okej ändå :)

                  
Jag älskar tulpaner, så vårigt och fräscht! Hoppas att ni har en bra kväll, hos oss bjuds det på vin och räkor eftesom vi båda är lediga imorgon. Kram!





Kommentarer
Postat av: Stina

Så fint du har det.:-) Stina

2012-01-20 @ 12:06:44
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0