Muffinsfrossa

Hejsan, hur har er helg varit? Jag har mest pluggat men också bakat tre sorters muffins och varit på 19-års kalas. Jag köpte en muffinsform i fredags och det var liksom svårt att låta bli att baka när de blev så fina :). Dock kan jag inte ha sånna gosaker hemma, då säger det bara mums och så är det borta, hehe. Därför fick de följa med på kalaset. Det var Andreas bror som fyllde.



Sen bakade jag ytterligare en sort, en chockladvariant med marabou i, fast utan kakao alltså. Gött! Frågar ni mig så är muffins klart godare än "cupcakes", jäkla överreklamerat med frostingen och all dekoration, är nog jätteroligt att göra men personligen tycker jag inte att det är gott. Typiskt amerikanskt, att det måste vara så mycket av allt.

Här får ni en bild också från Andreas mammas kök, jättefint med tegelvägg, det vill jag också ha :)


Kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0