Klargrönt

Hejsan, läget? Nu har jag inte skrivit på ett tag så jag tänkte att det var på tiden nu. Vad har hänt på sistonde? Jo, jag fick godkänt på min c-uppsats här i dagarna, riktigt trevlig känsla.  I köket har det blivit fint och jag tror inte jag har visat det senaste så här kommer lite bilder... Gillar mitt "nya" kök, grönt är en sån härlig vårfärg och jag skulle gärna vilja ha en kudde i samma härliga klargröna färg. Älskar mina nya tavlor, det är kökshandukar från hm som jag ramat in, ramar från clas ohlsson. Ny kokbok också, leilas "one more slice", skymtar på hyllan på den första bilden. Bilderna är tagna vid olika tillfällen ifall ni undrar...hehe. Samt nya stolar, lite mer moderna än de jag hade före, jag gillar ju att blanda och jag tycker om konstraste mot den gamla kökssoffan. Vad tycks?



Kram!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul att du är tillbaka! Fina bilder :)

2012-03-15 @ 21:12:17
URL: http://inspiredbylilja.blogg.se/
Postat av: Emma

Super snyggt Anna! :)

2012-03-16 @ 15:24:01
Postat av: Ingrid Halldin

Vårlikt och jättesnyggt, Anna!

2012-03-16 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0