Kuddar och så...

jag tänkte visa vad jag köpte mer för nåt igår, nämligen:



Dessa fina kuddar fick jag av Andreas, de kommer från indiska och jag gillar dem starkt :)

Och så lite fler kuddar... dessa köpte jag från chili och de kostade bara 39 kr st. Det är de gråa kuddarna jag talar om.


Snyggt mönster tycker jag :)


...och så en ljuslykta som hänger i sovrummet nu. Från indiska, den var på rea så jag gav 59 kr för den.

Sen köpte jag ett par söta örhaängen. Thats it.


Imorgon är jag ledig. Lyxigt. Fast jag har lite att göra, lite plugg och så. Jag är bara glad att jag slipper släpa mig ur i det här vädret. Brrr....

På fredag så har jag seminarium 10-12 sen så blir det IKEA. Jippi!

Nu ska jag laga någon smarrig mat, innan så gjorde jag avocado och räk-sallad. Gott! Med citron dressing á la Kjellberg såklart.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0