Christmas Inspo

Jag vet, jag vet...Lite tidigt fortfarande men eftersom butikerna börjar så smått gör väl jag också det. Jag pratar såklart om JUL. Här har jag satt ihop lite av de grejer som jag skulle vilja ha hos mig i Jul, det blir ju en vit och silvrig jul här i stugan (förra året körde jag mest på guld).


Den supersöta ugglan är från åhlens och resten finner du hos IKEA. Det blir nog en liten tur dit innan jul för att inhandla lite grandekoration :). Jag var på ikea för någon månad sen och då var jag osäker på om jag skulle komma dit igen innan jul så då köpte jag faktiskt en liten konstgran och kruka som jag inte visat för er än. Tänkte spara på det lite men nu visar jag den ändå!


Älskar den! Den ser så naturlig ut och kommer att hänga med många jular. 

Vad ska ni ha för jultema hemma hos er? Traditionellt rött och vitt? Rustikt med mycket naturmaterial såsom t.ex kottar? Kitchig jul med massor av färger, tänk "indiska"? Modernt, sobert med svart och vitt? Glamoröst med mycket silver och guld? Eller kanske "winterwonderland" som jag har tänkt? Jag tycker att allt är snyggt och nästa år kanske jag kör på det mer traditionella, vem vet? :) Hur det än blir så älskar jag att julpynta!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0