Stickat & Skandinaviskt

Jag kan säga som så att jag har helt snöat in på renar. Vet inte varför men jag vill bara fylla mitt hem med inspiration från naturen denna höst/vinter. Jag har gjort en liten kollage med saker som jag gillar och som gärna får flytta in hemma hos oss. Åh jag bara älskar vintern, blir helt lyrisk när jag tänker på alla inredningsmöjligheter, hehe.



(I kollaget produkter och inspobilder från; By Nord, Himla, H&M Home, Åhlens)



Svala dova färgskalor, så snyggt... Stickat är ju väldigt inne just nu och men enligt mig är det ingen modefluga utan fungerar varje år under den kalla årstiden. Därför känns det helt ok att investera i lite plädar osv. Jag har sett att Hemtex har mycket snygga stickade grejer just nu för er som också tycker att det är snyggt. Jag bjuder på en till Inspo bild från det ursnygga märket By Nord (synd att det är så dyrt bara...)





Ha det gott! Kram!


Kommentarer
Postat av: En tesked vardag

Oh, hello vad snygga bilder de nedersta var. Kan allt det där flytta in hos mig, tack?!



kram. ♥

2011-09-20 @ 19:32:20
URL: http://enteskedvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0